Usługę Steam Early Access zasiliła kolejna pozycja. Najnowszym nabytkiem jest wczesna wersja zręcznościowego RPG-a Hardland, wyposażonego w proceduralny system generowania świata oraz ciekawy styl graficzny zainspirowany filmami animowanymi metodą poklatkową. Grę można kupić obecnie za 14,99 euro, czyli w przeliczeniu około 63 złotych. Produkcja zmierza wyłącznie na pecety, a premiera pełnej wersji ma nastąpić w przyszłym roku. Na razie twórcy nie są w stanie podać dokładnej daty, gdyż wiele zależy od przebiegu testów. Projekt powstaje w fińskiej firmie Mountain Sheep. Zespół ten do tej pory zajmował się tworzeniem na rynek mobilny i ma na koncie tak udane tytuły jak Kinghunt, Death Rally, Ice Rage czy serię Minigore.
Akcja
Hardland osadzona zostanie w pełnej magii krainie fantasy rządzonej przez nietypowego i bardzo starego władcę. Autorzy nie zamierzają opracowywać liniowej kampanii z tradycyjnym wątkiem fabularnym. Zamiast tego silnik ma być w stanie proceduralnie wygenerować nowy świat zapełniony ciekawymi lokacjami oraz misjami, a gracze otrzymają pełną swobodę kształtowania własnej opowieści. Sprawi to także, że kampanię będziemy mogli przechodzić wielokrotnie, za każdym razem przeżywając nowe przygody. Jednocześnie twórcy mają jednak w planach bogate tło fabularne opisujące przeszłość i teraźniejszość odwiedzanych miejsc.
W
Hardland wydarzenia będziemy obserwowali z kamery umieszczonej zza plecami postaci. System walki ma być w dużej części zręcznościowy i wynik starć zależeć będzie bardziej od naszego własnego refleksu niż od statystyk bohatera. Bitwy mają oferować wiele ciekawych i urozmaicających zabawę opcji. Będziemy mogli m.in. zakładać maski w celu zmylenia przeciwników oraz rzucać zaklęcia na wrogów i zwierzęta, które przeobrażą ich w naszych sojuszników. Nie zabraknie jednak także mechanizmów rozwoju postaci, które pozwolą jej uczyć się nowych umiejętności i ataków. Kluczową rolę odegra również gromadzenie coraz lepszego ekwipunku.
Obiecująco zapowiada się silnik gry. Sprawi on, że możliwe będzie zniszczenie praktycznie każdego elementu otoczenia i fakt ten mocno wpłynie przebieg potyczek oraz charakter eksploracji. Fizykę napędzać ma system PhysX firmy Nvidia. Ponadto studio
Mountain Sheep ma w planach udostępnienie narzędzi moderskich, które pozwolą zmodyfikować praktycznie każdy element produkcji.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2014-10-25 07:56:58
|
|